Allright, ett och annat glas vin har slinkit ner, det ska jag inte sticka under stol med så att säg. Såå... kanske lite bildbevis är på plats.
 |
| Kvällen påbörjas vanligtvis med lite såkallat Goon, alltså snorbilligt vin. Åtta liter för dryga 100-lappen. Häpp. |
 |
| Genomsnittliga killen som tar kontakt... |
 |
| ..och Linn blir helt förskräckt stackarn. |
 |
| Nu när vi har tagit vår RSA-kurs i ansvarsfull alkoholhantering vet vi att det är såhär fulla människor ser ut. Dem ska man inte servera mer alkohol, men vatten går bra. |
 |
| "Allt är patetiskt" som Mormor brukar säga. |
 |
| Några av våra absolut gratis drinkar i Down Under-baren. Wunderbar ! |
 |
| Sen kan man bli hängandes på en trapp, pigga o glaa ! Ibland har man också tur när man kör lite natthäng och kan stöta på diverse trevligt folk som exempelvis... |
 |
| ...Jordon, en mycket trevlig pöjk som är föredetta engelsman. Han hade en polare som han promotade ganska hårt. "You girls gonna love him, he's the best looking guy everrr, women are always all over him osv osv" ... Förväntningarna var minst sagt stora och tillslut dök han så upp... |
 |
| ...och här är han. Allright. Vi var väl inte riktigt "all over him"... han var väl trevlig. Har dock helt glömt vad han hette. |
 |
| Lite klubbning också ! Var superdupermegaparty på The Family... |
 |
| ...och jag hade också roligt. Joo, hade faktiskt skoj, tar bara med den här bilden så att alla får se min fina nya t-shirt och svettiga dansanta lugg. |
 |
| Allright ! |
 |
| Dans dans dans |
 |
| Untz untz untz, med mr Trancemaster Harlan |
 |
| På klubben kan ingen höra dig skrika |
 |
| Och det obligatoriska kortet på toan, ducklips och peacefingrar. Classy. |
 |
| Och tillsist den obligatoriska avslutningen; snack med främlingar på Donken. |
Det var en liten sammanfattning på vad vi har roat oss med so far ! Hej hopp !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar