Den här bloggen startade jag som ett sätt att låta fölk hemmavid veta vad jag sysslade med när jag reste (och den uppenbara skrytfaktorn det innebar) sedan tog det stopp när jag kom hem.
Men eftersom att hela livet är en resa, ha ha, så tänkte jag återigen plocka upp skrivandet och se vad som händer. Enjoy.
måndag 1 oktober 2012
Pappa på stan
Sprang på Pappa i statyform på stan. Det blev kramkalas.
Han var lite kortare än jag kommer ihåg, men har ju varit borta så länge.
Linn kunde självklart inte sköta sig utan var tvungen att pilla i skägget. Alltid ska man få skämmas.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar