måndag 1 oktober 2012

Pappa på stan

Sprang på Pappa i statyform på stan. Det blev kramkalas.


Han var lite kortare än jag kommer ihåg, men har ju varit borta så länge.

 Linn kunde självklart inte sköta sig utan var tvungen att pilla i skägget. Alltid ska man få skämmas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar