tisdag 9 oktober 2012

Inte vilken skitdag som helst

I torsdags var det ingen vanlig dag, för det var Emilias födelsedag minsann ! Vi firade den på onsdagen då vi skulle iväg så attans tidigt på fredag. Kalasandet påbörjades lite smått på hostelet med vin och live-musik utförd av våra lätt störiga hostelkamrater (som spelade "Wonderwall" jag vet inte hur många gånger, typiskt kille med gitarr som ska ragga brudar, pfft). Sedan togs det en taxi till the Valley ! Men där var det stendött ! Så det blev en taxi tillbaka till down under-baren. Där var det wet-t-shirt tävling. Häpp. Var ytterst obehagligt faktiskt, kände mig helt otroligt obekväm och tog nästan illa vid mig. Håller väl på att bli gammal, men va fn. Det var bara tragiskt. Och då var jag var inte ens med och tävlade.
Men Donken-middagen efteråt gick inte av för hackor ! 
Sen överraskade jag och Linn Emilia med tårta på hostelets uteplats. Smaskigaste tårtan ever.

Vår uteplats på hostelet. Ser ni killen med hatten, det var han som var "trubadur". Ni get the point.
Btw så avskydde Linn och Emilia den blonda tjejen, Linn fick tuppjuck enbart av att höra henne prata efter ett tag. Stackarn, hon ville ju bara vara en av grabbarna... I slutet av kvällen raggade honstenhårt (och förmodligen framgångsrikt)  på killen i förgrunden.

På Down Under försökta jag att score lite chicks jag med
"Ey babe, wanna come to my pants-party?"

Gick sådär. Tough crowd.

Wet-t-shirt tävlingen. Om ni hade hoppats på lite boobs så  blire inget, men ni ser ju den vita t-shirten iallafall.
 Var helt absurt, typ "Yeeeah, give it up for the lääääjdiiis, check theeeeese girls out, yeeeeeeah".
Kräääääääääääk.

Födelsedagsbarnet !

"Öööh, grattis Äämiiliaaa !´"
"Tack tack, gu va gött !"
That's lööööv.  Shit vad jag saknar er , är ju nästan larvigt. Men det gör jag.
Linn och Emilia alltså, inte Linn och mig själv. Mig själv har jag umgåtts med mer än tillräckligt på senaste.

Dagen efter, när Emilia var och gav sig själv en liten present on her own så passade jag och Linn på att avnjuta sushi, en dietfri dag som denna.  Asgött.
Här är den, Emilias lilla present, aaasnajs.

När hon var färdigpresentad blev det KFC, för det hade ingen av oss ätit innan minsann ! 

Men vilka är det som skönjes i kön ? Är det inte...

...Ghostbusters ?! Allright, behövde inte ens ringa 


Det var allt. Över och ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar