Det riktigt skär i hjärtat när jag tänker på att det inte blir något halloweenfirande i år. "Men du kan ju fira där du är!" tänker kanske du då, men nej, det kan jag inte och det är inte samma sak. Som sagt så är jag mitt ute i ingenstans och är osäker på om man egentligen "firar" det här down under överhuvudtaget. Även om så är fallet så har jag inte mod nog att klä ut mig till det jag vill, tror det här mer är ett sådant ställe som tjejerna är kissekatt och killarna klär ut sig till tjej, typ. Om de inte tycker att det är för bögigt. För bög vill man ju inte vara ! Så Stålmannen kanske. Men vet vem jag (och förmodligen x antal killar hemmavid) skulle ha varit ....
 |
| Några armhävningar till bara så är jag där |
Tänk dig, få gå och snacka som Bane hela kvällen. Underbart. "Nouu one carrrred who I wazz until I put on the maazzk..." Lite problematiskt med alkoholintag och hångel men det är smällar man får ta för att vara den coolaste katten i stan.
Om någon är sugen så hittade jag en ganska najs färdigihopplockad kostym för en billig peng (om de fraktar till Sverige).
Bäjn
Nonsensinlägg, men what the häck, sharing is caring. Har ju inget bättre för mig.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar