onsdag 17 oktober 2012

Världskändis i Charleville

Kunde ju inte tacka nej när jag blev tillfrågad om jag ville vara med i South Wests motsvarighet till Corren, Western Times.


Härligt att de får mig att låta så entusiastisk. "Anna-Maria Lantz is new in town, and loving it". Yeah right...

Blev till och med front news ! Eller inte riktigt, det är ju öppet hus på skolan med clownen Aaron som är det men ändå.
(Jag vet inte riktigt om ballongens placering var helt lyckad, men det kanske bara är jag... som tänker i de banorna...)

Knäppt knäppt knäppt. Fick göra en sorts walk of fame/shame med tidningarna under armen spatserande genom staden imorse. Jag införskaffade en bunt, så var inte orolig Mamma, du kommer att få ett exemplar.

Häpp !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar