Kunde ju inte tacka nej när jag blev tillfrågad om jag ville vara med i South Wests motsvarighet till Corren, Western Times.
| Härligt att de får mig att låta så entusiastisk. "Anna-Maria Lantz is new in town, and loving it". Yeah right... |
Knäppt knäppt knäppt. Fick göra en sorts walk of fame/shame med tidningarna under armen spatserande genom staden imorse. Jag införskaffade en bunt, så var inte orolig Mamma, du kommer att få ett exemplar.
Häpp !

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar