Ett inlägg återigen helt dedikerat miiiig ! När man plockar äpplen kan man faktiskt inte se ut hursomhelst så ger er ett smakprov av vad Linn fick vila ögonen på under vår äppelplockarkarriär.
 |
| Såhär var det en vardag bland Red Delicious. Shorts: Target Country, Tights: Crazy Clarks, Gummistövlar; Privat ägo (upphittade i huset vi bodde i) Randig svart-vit tröja: Cioccolate (inget över 10 döllars-affär), Randig röd tröja: Vintage (Frälsningsarmén Stanthorpe), "Rozetti Riding" Jacka: Gekås Ullared, Polackkepa: Target. |
 |
| Titt på den, helt sproilarns nya vita skor ! Införskaffade på rea på Target Contry's herravdelning, Kepa: Arvegods (efterlämnad av Lisa, en av våra svenska compadres), Shorts: Target Country (köpt en varm dag i Roma), T-shirt: Öh.. någon affär i Brisbane med billigt basutbud), Hoodie: Cotton On (superb affär) Jacka: Samma som ovan (vilken användes varje dag) Polsk resväska: Aldi (Lidl-kopia) |
 |
| Man får inte släppa på stilen bara för att man är hemma och gör mest ingenting, nej nej, därav denna härliga utstyrsel. Hoodie: Herravdelningen Target Country (det var den enda klädaffären i Stanthorpe, okej...) T-shirt: BikBok (jupp, medtagen hemmifrån, finns inga sådana affärer här down under) Rosa pyjamasbrallor med ugglor och hjärtan: Vintage (ja, Frälsis. Kom med matchande skjorta, ej med på bild) |
Det gäller även vid lite sämre väder, man kan inte dra på sig vadsomhelst för att det kommer lite regn, nej nej, då åker sopsäcken på helt enkelt, haremsbyxastyle. Very fancy, jacka, och kepa samma som ovan, Polackskor: Target (inte Country faktiskt, införskaffade i Brisbane på helt vanliga Target minsann !) Uppdragna strumpor: Ullareeeed, Plockpåse Nr 1003: Lånegods från Rizzatto & Sons, vår farm.
 |
| Avslutar med min personliga favorit. 12-årig polackpojke. Eeh, vet inte vad jag ska säga.. bjuder på den helt enkelt... |
Ja, hur sammanfattar man detta. Fattigt, tror jag är rätt ord. Eller Poor-chic, mycket bättre !