tisdag 16 oktober 2012

Så kan det va

Det är ju mycket som är som det är här.

Såhär kan ett hus man kan köpa här se ut om det är någon som är i flytt-tankar. 

Sånt här kan man äta om man vill hålla kolhydraterna på minimumnivå. Bollarna finns dock inte här på vischan *snyft* . Ostpinnarna är "ett asbra sätt för barn att få i sig kalcium!". Sure, tror dock att man bör göra dem ätliga också för att få i barnen allt det där kalciumet. Striker är en ölkorv och burken är tonfisk i majonnäs, införskaffad på Crazy Clarks, billigaste kedjan i staan, typ som Överskottsbolaget.

Såna här papegojor kan man se spatsera på gatan. Skitdålig bild, jag vet, men det är ju själva grejen. Papegojor på gatan.

Såhär kan en solnedgång på landet se ut. Bara några meter till höger om mig fann jag senare en död känguruunge. 

Såhär ironiskt kan det bli när man köper en sax.

Såhär snygg stjärt kan man få i sina jobbshorts.

Såhär kan en karta över stället man bor på se ut.

Såhär kan man använda myrornas krig som läslampa.
Såna här påminnelser kan man (tydligen) behöva när man går på toa.

Så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar