Vi har varit och klappat klappat kängurur och gosat med koalor ! Zooet hette Lone Pine och hade en jättestor inhägnad där man kunde få lite närkontakt, typ som på Kolmården fast med kängurur och strutsar istället för apatiska getter. Men eftersom vi inte hade köpt någon kängurumat att bjussa på så de brydde sig inte särskilt mycket om oss, men klappning blev det !
 |
| Klapp klapp, typ som gigantiska kaniner. |
 |
| Social struts. |
 |
| Jag gosade också ! Var, vilket också syns på mitt flin på alla foton, lätt överlycklig. |
 |
| Linn uppskattade också vår zoo-utflykt |
Best day ever.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar