torsdag 13 september 2012

Mellanlandning i Hongkong

Jag passar på att surfa lite på det gratis wifi som generöst finns att tillgå här på flygplatsen i Kina-land. Vi har haft det ganska skoj än så länge, lägger upp lite bilder så att ni får en uppfattning av hur vår dag har artat sig än så länge.



Dagen påbörjades med lite kvarglömt bubbel, tackar Karin, den took the edge off så att säga


Packade och klara !

Såhär ser Linns stjärt ut när hon lägger upp bagaget på bandet.
 

 
Jag råkade zooma en anings när jag skulle fotografera alla som satt bakom oss för att se vart Línn var (eftersom hon fick en alldeles egen speciell plats någon annanstans)
Sisådär ! Så mycket folk var det på det planet ! De verkade uppskatta att bli föverigade av min kamera.
 
Och här är en sådan där unik utsiktsbild, här även med tillhörande okänd passagerarkamrat.
 

Såhär ser jag ut när jag flyger någonstans ovanför England...
 
...och sen var det matdags i London på första mellanlandningen, självklart blev det fish n chips. Se så världsvant Linn hanterar fisken med handen
 
Det gigantiska planet som förde oss vidare
 

Jag vet, det syns inte men det var verkligen STORT...
 
...och det hade skärmar i stolarna ! Med tv-spel !! Best flygplan everrr.
 
Sen skulle det ätas igen. Mums.
 

Mitt och Linns yatzy-game
 
Sen var vi framme, och se där, krubbdags igen. Emilia klarade knappt av att få ner den enorma portionen potatis.
 
Själv provade jag på något nytt så att säga. Gissa maten.
 
 
Flygplatsen var minst sagt hi-tech, på vissa platser var till och med tyngdlagen satt ur spel.
 
Nähej, nu ska vi röra oss vidare, snart är det dags för den sista lilla flygturen på cirkus 10 timmar. Så...
Peace out !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar