måndag 17 september 2012

Lite pics !

Orkar inte skriva idag, så nu blir det bilder som skulle varit med i förra inlägget istället !

Måltid på lokal restaurang ! Emilia blir så exalterad att hon inte kan se rakt.

Härligt att alla är så laid back.
Häng på krog med tillhörande våldshångeltrapp och laid backa gäster.
Schkåll ! 

Bara cigg, inga konstigheter. Återigen kan Emilias blick inte dölja hennes excitement .

Natt natt ! 

Första måltiden i hostellets matsal

Mums mums


Andra måltiden och gissa vad det är.. .... KÄNGURU !! REAL, NO FAKE !!!
...smakade helt okej. Lite segt.

Stadspromenix. Tyckte att detta blev ett så fint kort på Linn. Synd bara att hennes groteska  mastodonthänder disraherar en aning.

Walking...

Det var allt för idag ! Hej ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar