tisdag 11 september 2012

Nerverna hålls inte i schack

Nu är det inte långt kvar och det känns må jag säga. Började packa först igår, väldigt sent för att vara jag men tror att hela grejen har varit lite för stor att hantera. Men men, tänker som så att så länge jag inte glömmer passet, kontokortet eller biljetterna så är det cooool !

Festen var en gräjt success, mycket mycket trevligt. Jag var inte direkt en höjdare med kameran under kvällen, men lägger ut lite av de bilder som tillslut togs. Häpp !


Vi började tidigt att greja och fixa

Såhär festligt blev det, ur köksluckans perspektiv

Sen gick jag och Emilia och mötte upp lite folk som kom med bussen, kanske inte så intressant men Emilia blev så snygg på bilden så var tvungen att ha med den.

Sen drog det igång ! 

Linn hade en jättefestlig drink som det var väldigt svårt att ta kort på på ett snyggt sätt. Blixten gjorde den inte rättvisa...

...och utan blev det lite mörkt, men festlig var den ! 

Om man hängde vid rökrutan kunde man stöta på dessa figurer

Samtalen var djupa och rörande

Sen blev det trubadurtime ! Very najs ! 

Alla var på sitt bästaste gåbort-humör ! 

Jag fick ett underbart halsband ! Fancy ! 

Och de djupa samtalen bara went on and on...

Sista bilden för kvällen, rätt upp i snoken men det bjuder jag på ! 

Det var den festen ! Ska bättra på mitt kort-tagande nu när jag är proffsbloggare, så förhoppningsvis blir det än mer bilder i framtiden, de säger ju trots allt mer än tusen ord eller hur det nu var.

Imorrn blir det åka av ! Ha det !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar