| Såhär såg det ut ifrån platsen jag låg på |
I fredags tog vi oss en liten färd uti nattlivet, mycket trevligt !
På det här stället träffade vi ett gäng killar som pluggade till dataspelsanimatörer, det ni. Den skäggige i gänget hade en (felstavad) tatuering, ungefär "Jag alskar dig javla hora" som en av hans svenska polare övertalat honom att gadda in forever på armen. Najs.
Sedan blev det en tågfärd till the Valley, partyområdet i staden tydligen. Här sitter vi till Linns stora glädje med Al, en småstörig kille som var gift med en sydkorean (tydligen inte hittad online som jag lite opassande skämtade om vilket skapade aningens dålig stämning men hey, det var faktiskt han som började). Iallafall, eftersom att han var gift så brydde han sig inte ett skit om vad han gjorde längre och visade oss därför pungen. För det är tydligen det man gör when you dont give a shit. Eftersom Emilia skakade hans hand blev hon ballhands för resten av kvällen, helt logiskt.
| "Nu tränger vi ihop oss så att alla kommer med" |
| Snygg-Linn ute i vimlet. Kan ju säga att raggpotentialen var stor, de var som hyenor över as. Fast positivt. You get the picture. |
![]() |
| Nähej, kanske dags att dra sig hemåt... (Retuscherad för allas trevnad) |
| ...men än var inte kvällen över ! Vi sprang nämligen på Mr Bigfoot i McDonaldskön |
Jaha nähe, det var väl allt för den här gången. Hej hopp gummisnopp.



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar