Vi drog, det var för kallt, så efter en liten nätt resa på 24 timmar är vi nu i Brisbane ! Och här är det varmt !
Jag införskaffade en mysig nackkudde, det kan ju lätt kännas lite stelt annars när man reser länge.
Vi for förbi mil efter mil av torra beigea landskap, jag såg fyra kängurur, på mycket mycket långt avstånd, direkt efter att vi farit förbi kändes det som att jag inbillat mig och nu vet jag inte riktigt, kanske ar det bara önsketänkande. Stannade på diverse trucker-hak. Folk var tjocka och det luktade frityr. Nej, jag är för trött för att skriva mer känner jag, uppdaterar när jag har något intressantare att komma med.
Hej !
| Äntligen har min mun hittat hem |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar