måndag 24 september 2012

Melbourne i bilder

Har ju faktiskt lite fler bilder som känns blögg-worthy att slänga upp.


Notera att det är tre koppar på bordet, Emilia och jag har nämligen som mission att lära oss dricka  kaffe under tiden vi är här. Vuxenpoäng och sådant. Det är sådär. Latte funkar.

I en galleria i Melbourne har man "byggt in" den gamla centralstationen.

Alla ni som känner mig, kommer ni ihåg när jag klädde ut mig till Dame Edna på halloween och ingen visste vem det var utan trodde att jag var en random tant av något slag, här vet ALLA vem hen är. Hon är så poppis att hon finns till extrapris.

Snygg-Linn igen, även när hon är lite sliten och jetlaggad så levererar hon.

Tändvätskeflaska-vatten och vårt andra rum i Melburrn med tillhörande pakistans man som trodde vi var "family of Hitler" (tyskar)

Fint gigantiskt träd som Linn blev smått förälskad i. Ville att man skulle ta en massa kort och grejer. Get a room liksom.

Hm... Har helt glömt bort vad det här stället hette, men var iallafall ett minnesmonumet över alla Australiensare som  gått bort under krig de medverkat i å Australiens vägnar

Såhär såg det ut utanför vår dörr på hostelet. Notera avsaknaden av fönster i hålet i väggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar