![]() |
| Notera att det är tre koppar på bordet, Emilia och jag har nämligen som mission att lära oss dricka kaffe under tiden vi är här. Vuxenpoäng och sådant. Det är sådär. Latte funkar. |
![]() |
| I en galleria i Melbourne har man "byggt in" den gamla centralstationen. |
![]() |
| Snygg-Linn igen, även när hon är lite sliten och jetlaggad så levererar hon. |
![]() |
| Tändvätskeflaska-vatten och vårt andra rum i Melburrn med tillhörande pakistans man som trodde vi var "family of Hitler" (tyskar) |
![]() |
| Fint gigantiskt träd som Linn blev smått förälskad i. Ville att man skulle ta en massa kort och grejer. Get a room liksom. |
![]() |
| Hm... Har helt glömt bort vad det här stället hette, men var iallafall ett minnesmonumet över alla Australiensare som gått bort under krig de medverkat i å Australiens vägnar |
![]() |
| Såhär såg det ut utanför vår dörr på hostelet. Notera avsaknaden av fönster i hålet i väggen. |








Inga kommentarer:
Skicka en kommentar