Den här bloggen startade jag som ett sätt att låta fölk hemmavid veta vad jag sysslade med när jag reste (och den uppenbara skrytfaktorn det innebar) sedan tog det stopp när jag kom hem.
Men eftersom att hela livet är en resa, ha ha, så tänkte jag återigen plocka upp skrivandet och se vad som händer. Enjoy.
fredag 2 november 2012
Vad är det här ?
Var verkligen totalt ovetande om detta. Herregud, jag ser ju ut som Jonas Gardell
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar