lördag 3 november 2012

Off they go

Linn tappar ciggen i ren fasa. 

Idag har våra brittiska vänner lämnat oss. Det känns redan lite tomt.
Det bästa med att resa runt är också det värsta, att man träffar nya roliga och intressanta människor hela tiden men man måste även lämna dem eller bli övergiven av dem. Det är som med folk som föder upp utrotningshotade djur som de sedan släpper fria efter att ha matat dem var tredje timma dygnet runt i 6 månader. Eller nåt. Jag vet inte, är för bakis för det här. Att skriva alltså. Eller att formulera meningar i huvudet. Eller att göra liknelser. Jaja, vi kommer att ses igen, det vet jag.

Linn ligger och sover (som vanligt) i sängen bredvid, dock helt knäpptyst för tillfället. Ibland pratar hon på ganska bra annars under sina sovstunder men än så länge så skulle hon lika gärna kunna vara avliden.
Nej, täcket rör sig, hon andas. Tyvärr glömde jag helt bort att ta några bilder för att föreviga vår sista afton tillsammans men Linn tog iallafall ett kort.
Hej Linn, välkommen ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar