Det händer ju inte alltför mycket häromkring men här är iallafall några bilder ifrån vårt home away from home.
 |
| Vi gick upp tidigt som satan för att se solförmörkelsen, sicken upplevelse ! Med vi menar jag mig själv, Hannah och Alice, våra nya britter. Linn sov, såklart. |
 |
| Om ni vill få lite perspektiv på hur länge vi har varit borta så är det nästan exakt två månader eller 3 cm hårväxt. |
 |
| Såhär ser vårt rum ut. Linn spelar sitt nya favvo-spel, Sugar rush eller crush eller vad det heter. Skitsvårt är det iallafall, hon svär och håller på mestadels hela tiden när hon pillar med det. |
 |
| Sådan här är utsikten ifrån min säng, fast oftast ligger Linn i sin. |
 |
| På lördag är det Roma Cup, en skitstor hästkapplöpningsdag, så då måste man vara piffig och ha tokiga prydnader i håret. Kommer att vara piffig som bara den ! |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar