torsdag 15 november 2012

Bilder från vardagen

Det händer ju inte alltför mycket häromkring men här är iallafall några bilder ifrån vårt home away from home.


Vi gick upp tidigt som satan för att se solförmörkelsen, sicken upplevelse ! Med vi menar jag mig själv, Hannah och Alice, våra nya britter. Linn sov, såklart. 

Om ni vill få lite perspektiv på hur länge vi har varit borta så är det nästan exakt två månader eller 3 cm hårväxt.

Såhär ser vårt rum ut. Linn spelar sitt nya favvo-spel, Sugar rush eller crush eller vad det heter. Skitsvårt är det iallafall, hon svär och håller på mestadels hela tiden när hon pillar med det.

Sådan här är utsikten ifrån min säng, fast oftast ligger Linn i sin.

På lördag är det Roma Cup, en skitstor hästkapplöpningsdag, så då måste man vara piffig och ha tokiga prydnader i håret. Kommer att vara piffig som bara den !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar