Tack så mycket för de fina julklapparna ! Ni var ju ute i minst sagt god tid, men bättre för tidigt än för sent. Kom precis på att jag inte har med den fina portmonnän med mustascher och nu ids jag inte ta ett nytt kort men men. Den är väldigt tjusig iallafall.
 |
| Det fina kortet på hundarna har jag numera ovanför sängen. De av mig förut osedda bilderna på mig själv som bäbis kändes lite väl egocentriskt att sätta upp men de uppskattas likväl (och har totalt sabbat tanken på att jag var en någotsånär speciell bäbis, ser verkligen ut som vilken unge som helst. Attans.). |
Mamma, du är för härlig. "Jag skulle ha gjort en tomte, det blev en häst som vanligt."
God Jul på er också !
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar