tisdag 4 december 2012

Skillnaden på mig och Linn

Det börjar nalkas mot jul !

Såhär mysigt har jag det i mitt hörn ! Mmm... mys.


Såhär har Linn det. Lika svart som sin själ.


1 kommentar:

  1. Pfft, det där är ju Linn i sitt "Julanda"-esse!! Så positivt inställd till julstök har hon varit så länge jag kan minnas, inget konstigt alls =)
    Det är inte långt kvar tills ni får åka ut och leka ordentligt igen, hang in there!! Jag hoppas det är bra med er båda =)

    //
    Den yngsta odågan i den Westermarkska klanen, Karl ;)

    SvaraRadera