Den här bloggen startade jag som ett sätt att låta fölk hemmavid veta vad jag sysslade med när jag reste (och den uppenbara skrytfaktorn det innebar) sedan tog det stopp när jag kom hem.
Men eftersom att hela livet är en resa, ha ha, så tänkte jag återigen plocka upp skrivandet och se vad som händer. Enjoy.
tisdag 4 december 2012
Skillnaden på mig och Linn
Det börjar nalkas mot jul !
Såhär mysigt har jag det i mitt hörn ! Mmm... mys.
Pfft, det där är ju Linn i sitt "Julanda"-esse!! Så positivt inställd till julstök har hon varit så länge jag kan minnas, inget konstigt alls =) Det är inte långt kvar tills ni får åka ut och leka ordentligt igen, hang in there!! Jag hoppas det är bra med er båda =)
// Den yngsta odågan i den Westermarkska klanen, Karl ;)
Pfft, det där är ju Linn i sitt "Julanda"-esse!! Så positivt inställd till julstök har hon varit så länge jag kan minnas, inget konstigt alls =)
SvaraRaderaDet är inte långt kvar tills ni får åka ut och leka ordentligt igen, hang in there!! Jag hoppas det är bra med er båda =)
//
Den yngsta odågan i den Westermarkska klanen, Karl ;)