Då är klockan tio i nio och jag ligger nedbäddad, redo för sömn. Det är så det fungerar för tillfället, work work 7-16ish, måndag till lördag. På lördagarna är det utgång på det lokala vattenhålet "The Central", ett ställe som är fullpackat med fruktplockande backpackers varje helg. I storlek är staden ungefär i samma size som Skänninge och partypuben kan jämföras med Kvarnparken. Typ. Börjar bli aningens rastlös, men lite till kosing ska sparas innan det blir att fara vidare igen.
Oh, min dator har pajat också. Sköj. Eller själva musplattan har lagt av, ska försöka att hitta en mus i staan, men eftersom allting förutom mataffärerna stänger halv sex (jvla duttetid) så måste man sluta tidigt för att hinna ta sig in i tid... Men så kan det vara !
Bjur avslutningsvis på en fager bild på mitt åk som jag börnar omkring på i typ 10 km/h om dagarna.
Den här bloggen startade jag som ett sätt att låta fölk hemmavid veta vad jag sysslade med när jag reste (och den uppenbara skrytfaktorn det innebar) sedan tog det stopp när jag kom hem. Men eftersom att hela livet är en resa, ha ha, så tänkte jag återigen plocka upp skrivandet och se vad som händer. Enjoy.
fredag 22 mars 2013
En kortis
Plats:
Pozieres, Pozieres
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Himla fin traktor! :P
SvaraRadera