fredag 22 mars 2013

En kortis

Då är klockan tio i nio och jag ligger nedbäddad, redo för sömn. Det är så det fungerar för tillfället, work work 7-16ish, måndag till lördag. På lördagarna är det utgång på det lokala vattenhålet "The Central", ett ställe som är fullpackat med fruktplockande backpackers varje helg. I storlek är staden ungefär i samma size som Skänninge och partypuben kan jämföras med Kvarnparken. Typ. Börjar bli aningens rastlös, men lite till kosing ska sparas innan det blir att fara vidare igen.
Oh, min dator har pajat också. Sköj. Eller själva musplattan har lagt av, ska försöka att hitta en mus i staan, men eftersom allting förutom mataffärerna stänger halv sex (jvla duttetid) så måste man sluta tidigt för att hinna ta sig in i tid... Men så kan det vara !
Bjur avslutningsvis på en fager bild på mitt åk som jag börnar omkring på i typ 10 km/h om dagarna.


1 kommentar: