Philip var en av dem jag sett fram emot att träffa när jag kommer hem, dela och diskutera resupplevelser med. Han var en av dem man alltid har kunnat höra av sig till och det var inga konstigheter, oavsett om det gått en vecka eller ett år sedan man sågs senast.
Jag kan inte förstå att vi aldrig kommer att ses igen. Vi har haft så mycket kul ihop och jag kommer aldrig att glömma Philip.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar