Den här bloggen startade jag som ett sätt att låta fölk hemmavid veta vad jag sysslade med när jag reste (och den uppenbara skrytfaktorn det innebar) sedan tog det stopp när jag kom hem.
Men eftersom att hela livet är en resa, ha ha, så tänkte jag återigen plocka upp skrivandet och se vad som händer. Enjoy.
tisdag 15 januari 2013
Herrejvlar
Just i detta nu sitter jag och väntar på att det ska bli min tur att gå till säkerhetsinstruktionerna inför mitt fallskärmshopp. Hoppas att det finns tid för ett toalettbesök innan det blir åka av.
Häpp
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar